...september!

Nu är vi inne i september månad, hösten kryper sig närmare och närmare..
Mysigt tycker ja! regn och rusk innebär mysiga innekvällar med filt och tända ljus :)
..sen älskar jag något med alla väder, vår som höst. sommar som vinter :)


annars har jag varit jätte dålig på att skriva nå här överhuvudtaget på sistone..
men ja, vi har flyttat nu till ny lägenhet.. håller oss fortf på byn ;)
men en större och mkt trivsammare lägenhet. den är jätte mysig..
lite mer plock och ett köksbord behövs. annars så :)

jaa, annars så ikväll är det lite tv tittande som gäller, älsklingen är och testar på lite dans ikväll..
men hon kommer nog snart hon också :)

näe nu ska jag kika lite på tv sen är det snart dags att ta med roy på en liten prommis :)


ha de bra!


...Älskar mitt hjärta enormt mkt! massa mys på henne!!

Kommentarer
Postat av: din N

vad söt du är då älskling.. älskar dig otroligt mycket:)

2010-09-27 @ 16:40:35
URL: http://nathalistrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0