Torsdag

Playdate har vi här idag, emelie kommer och ska leka med adrian idag :)

Sen senare i eftermiddag kanske det blir middag med älskling och hennes pappa här hemma..

 

jaa, men nu är vi hemkommen ifrån stugan, i tisdagskväll kom det lite släng av hemlängtan! vi överlevde natten men vid nio på ons morgonen tog vi ekan och puttrade hemåt.. OCH HERREGUD vad skönt det var med ett varmt bad och kebab tallrik. göttade oss lite när vi kom hem hehe...

vi hade det jätte bra i stugan, men blev lite frustrerad när elverket tydligen gick ojämt.. så dvdn och min strömkabel till datorn strök med. bara tur att datorn var avslagen!!! :)

så idag ska jag ringa och kolla efter garantin på dvdn och strömkabeln ringe jag ang om igår och en ny är på väg... har lånats pappas bärbara nu.. funkar den med :)

jag har ju inte kunnat ladda upp nå spec med bilder i stugan för internet där funkar ju som de vill.. men jag tänkte lägga upp några st nu... :) har några mysiga..

 

     

lite kort på adrian och nathali som sågar ved och jag som täljer och roy som gömmer sig i riset :)

 



här grillades det mkt korv och marschmallows :)

sen när vi åkte hem fick vi lite fin väder också :)

 

såå. lite bilder blev de ...


Kommentarer
Postat av: Anna

Dra mig baklänges vilken fin bild på Roy!

2009-10-29 @ 20:57:41
URL: http://inswedenspants.blogg.se/
Postat av: madelene

jaa, visst blev den :) såg att han låg där så var tvungen att passa på :)

2009-10-29 @ 22:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0