Sista kvällen i stugan..

tisagskväll, sista kvällen i stugan.. nu är har mörkret fallit och vi har krypit ner i soffan, haft en mysig dag..
fast morgonen kunde varit bättre..vaknade dunderförkyld så nathali var snäll och gick upp med adrian så låg jag kvar en liten stund och det behövdes, mådde bättre när jag kom ut till dom sen.

men nu börjar det krypa på igen, har satt sig i halsen och skallen..

men som sagt så är det sista kvällen så elverket får stå och gå ikväll tills soppan tar slut, skönt att somna till tvn också.. :) lite ljud omkring sig, inatt hörde jag en råtta som sprang omkring i taket. USCH.
inte för att jag är rädd för dom så men ljudet det är bara så äckligt.! uhuu

..älskling och adrian somnade tidigt igår, tänkte försöka göra samma sak jag också ikväll, lite saker att göra imorn.. packning och städning... tänkte försöka åka runt tolv om vädret tillåter men det var ju helt okey idag så hoppas solen tittar fram imorn också.

men ja, nu ska jag nog återgå till filmen, lägger upp lite kort sen för mitt internet är segt här ute..




go kväll påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0