Måndagsmys i Stugan!

Ja igår tog vi tag i saken och packade och inhandlade det nödvändiga, så nu är vi i stugan... i regn rusket tog vi stor ekan och åkte ut på marmen, det han dimma på lite och började våga på, det var kallt..
men jag fick en klump i magen när motorn dog på sjön men fick snabbt igång den igen...skönt.... :) fick åka lugn, det tog oss kanske 20 min att åka hit..

..sen var det bara jobba på att få tillbaka värmen i stugan och i kroppen :)
imorse vaknade adrian fem på morgonen och frågade efter frukost men när han fick höra va kl var så sa han: oj, om två timmar får ja gå upp.. han är van att gå upp vid sju.. sen från att kl var sju fick jag ligga kvar i värmen i ca en halvtimme sen hade han tjatat upp mig till frukost :)
då tog vi lite smörgåsar och juice sen tog vi oss ut och gick på ved jakt :) och vi kom hem med lite så nu är vi varm för kvällen också :) ...senare blir det lite käk, antingen köttfärssås och makaroner el potatis och köttbullar me brunsås. :) sen har vi massor med korv.. :)

..nu är elverket igång så vi får lite ström, satt på wallander på tvn och jag laddar datorn så man kan kika runt lite.. regnar ute så inge väder att springa omkring i... hoppas på bättre väder imorn!


lite kort från förra gången vi var här :)




ett kort på stugan :)




....och ett kort på oss för vi är så j*kla snygga;)   ojojoj...


nu har vi grillat korv, nu ska vi spela lite spel med adrian... :)

apdejtar sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja ni är verkligen Jäkligt snygga! ;)

2009-10-26 @ 20:42:29
URL: http://inswedenspants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0