Torsdag

Idag vaknade ja kl fem skit pigg, låg och rulla omkring i sängen, funderade om
ja kanske skulle gå upp för ja skulle ändå upp sju för att tvätta..hm..
och älsklingen skulle upp vid fem hon också men ja, lyckades somna om
från och till sen låg jag bara och kollade på tv och skötte tvätten,
det var skönt att vara uppe tidigt också.. annars har jag vare hos pappa
och fixat lite på hundgårn, ska upp dit sen igen...börjar min praktik nu
så roy måste ju ha ngnstans att vara och han älskar att vara
ute så blir ju perfekt de :)

ja, nu är älskling i skolan och jag sitter och fipplar på datorn
funderar på vad vi ska äta idag... nå gott.. får se va de blir :)








Ja annars så vill jag bara påpeka att snart har jag och hjärtat 1 1/2 år tillsammans.
tiden har gått jätte fort, och det gör den nog när man mår bra och är lycklig och har den bästa vid sin sida!!





Jag älskar dig min underbara!! :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nathali=)

gud vad söt du är älskling.. du är underbar=)

2009-11-15 @ 20:27:19
URL: http://nathalistrand.blogg.se/
Postat av: Anna

Men va gölligt!! =) Söta ni!

2009-11-19 @ 10:26:18
URL: http://inswedenspants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0