Onsdag

onsdag igen, jobb idag 10.30-22.15.. ca två timmar tills jag får åka hem, skönt... haft en väldigt lugn dag men bla lite bowling med jamina och en grabb som heter william. och med samma grabb har ja kört lite biljard.. annars har det inte hänt så mkt idag.. en lång lugn dag som sagt... ska bli skönt att komma hem, ännu skönare nu efter att jag fick veta att jag behöver inte komma fören kl 18 imorn, dom har konferans el möte el vad dom nu sa hela dagen så då finns det inget för mig att göra här. så blir en kort kväll imorn.

så då slipper roy hundgårn och ja får sova ut :) synd bara att adrian var helt inställd på att ta med sig en kompis och komma till mig under dagen och leka lite här men ja, han blev lite besviken men det kommer nog fler dagar med arbete här :)

älsk är hemma nu och hon ska mysa och titta på grays ikväll, fan de missar ju ja och det finns inte så stort urval på kanalerna här heller, 1,2,4 och kanal 6...

jaja, blir lite mer jobb nu sen drar de hemåt till hjärtat! :)


*håller tummarna på att ja får stanna kvar här på anställning i 6mån. vore hur underbart som hellst! yes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0