Torsdag

Torsdag, adrian kommer sen 17.30 åker vi på fotboll
men innan de blir de lite promenad med hunden osv.

ett kort på roy och hans nya tjej ester;)




annars så bjuder inte dagen på mkt, dåligt och tröttsamt väder,
men vi ska väl ut på promenad snart sen gäller det att få ngt i magen
när adrian kommit sen ska vi åka och träna fotboll :)

det är skönt med träningarna, skönt att ha kommit igång igen,
så nu väntas de cuper och grejer framöver :)

....och på lördag ska jag till bollnäs, butik fränt, lutar mot att jag ska
ta på mig lite extra tider och arbeta där ett tag framöver.!
och det känns kanon, behöver lite rutiner och framförallt lite peningar:)


ser fram emot de riktigt mkt! så kl elva på lördag så ja vara där och
förmodligen lära mig kassa och lite annat:)


kan lägga in några tok snygga kort från förra veckans galejer!

   

   


Kommentarer
Postat av: Anna

Men sötnosarna då! Ett vackert par Roy och Ester! =)

2009-12-10 @ 20:49:12
URL: http://inswedenspants.blogg.se/
Postat av: maddeeläään

ja de tycker ja också dom är :)

2009-12-10 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0