Sittandes i butiken



Då är det torsdag igen, sitter i butiken i bollnäs.. jobb idag.. har lite extra här hos ann i Butik Fränt!
Dagen har gått bra, lite kunder..blir här till ca sex då kommer pappa och hämtar oss (mig och roy) eftersom min bil gav upp igår kväll på statoil, brist på ström! skit bil. måste kanske kolla generatorn!

men ja, annars då så sov jag och roy hos emelie inatt, låg och titta på film igår och käka popcorn :p
ska tillbaka dit nu när ja har slutat och hämta lite grejer :)

..och roy har skött sig jätte bra här i butiken, han ligger här bakom disken vid mig och sover :)

näe, se om ja kan vika i ordning lite kläder..

harerå..


..saknar min underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0